Prikaz vseh zadetkov portala ZDSS.....
Vloženo – EPA 1823-IX Zakon o prehodnem financiranju pospešenega in pravičnega izstopa iz premoga
November 29, 2024
No Comments
Vloženo – EPA 1823-IX Zakon o prehodnem financiranju pospešenega in pravičnega izstopa iz premoga
November 29, 2024
No Comments
Vloženo – EPA 1823-IX Zakon o prehodnem financiranju pospešenega in pravičnega izstopa iz premoga
November 29, 2024
No Comments
Informacija o novostih, ki jih prinaša novela ZDDPO-2U
November 29, 2024
No Comments
Uradni list RS, št. 100/24, z dne 26. 11. 2024.
Informacija o novostih, ki jih prinaša novela ZDDPO-2U
November 29, 2024
No Comments
Uradni list RS, št. 100/24, z dne 26. 11. 2024.
Vloženo – EPA 1817-IX Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o bančništvu
November 29, 2024
No Comments
Vloženo – EPA 1817-IX Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o bančništvu
November 29, 2024
No Comments
UPRS Sodba I U 520/2022-26
November 29, 2024
No Comments
Po presoji sodišča tožnik utemeljeno vztraja pri dokaznem predlogu za zaslišanje svojega dobavitelja, kajti ta predlog je v načelu primeren za obrambo pred očitkom, da je tožnik predložil ponarejen račun. Po presoji sodišča prvostopenjski organ vnaprejšnje dokazne ocene, četudi je ta po pravilih ZDavP-2 in ZUP izjemoma dopustna, ni zadostno utemeljil, za argumentacijo drugostopenjskega organa, da bi tožnik moral razpolagati s kuverto ali elektronskim sporočilom, pa ni nobene trdne podlage, tj. lahko bi tožnik v primeru poprave računa s tem razpolagal ali pač ne.
Tožnik niti ne zatrjuje, da bi bil mislil, da mu podjetje A. kot mali davčni zavezanec (ta status tega podjetja je bil tožniku znan, kot je to, neprerekano, davčnemu organu pojasnjeval v postopku odmere DMV) prodaja svoja osnovna sredstva. Posledično pogoj za uporabo posebne sheme pri tožnikovi nadaljnji uporabi teh vozil, kot ga določa tč. c) 103. člena ZDDV-1 ni bil izpolnjen.
UPRS Sodba I U 1694/2021-13
November 29, 2024
No Comments
V obravnavani zadevi je pomembno, ali je toženka obveznost tožnika ugotovila upoštevaje mešano odpadno embalažo, za katero velja skupno izpolnjevanje obveznosti PRO, to je, ali je iz skupne količine pri izvajalcu javne službe v obdobju od 1. 1. 2021 do 28. 2. 2021 zbrane mešane odpadne embalaže, izključena mešana odpadna embalaža, ki izvira iz embalaže tistih proizvajalcev, za katere je z Uredbo obveznost PRO izključena in je zato niso prenesli na DROE. Prav tako je pomembno, ali je bila celotna količina zbrana v obdobju 1. 1. 2021-28. 2. 2021, saj je v letu 2020 za odvoz s strani DROE neprevzete odpadne embalaže veljal 100. a člen ZUIZEOP, po katerem stroške ravnanja s to odpadno embalažo plača RS. Obrazložitev izpodbijane odločbe je po presoji sodišča tako pomanjkljiva, da ni mogoče preizkusiti, ali so količine odpadne embalaže, za katere velja skupno izpolnjevanje obveznosti PRO, in količine, ki bi jih v tem obdobju moral prevzeti tožnik, pravilno ugotovljene.
- Blog o davkih – članki(42)
- CFE novice(14)
- Državni zbor RS – zakoni(4078)
- EUR LEX – RSS(29289)
- FURS novice fizične osebe – RSS(22438)
- Izjave ZDSS za javnost(16)
- Izobraževanja in izobraževalni dogodki ZDSS(70)
- Novice DFP(40)
- Novice in stališča ZDSS-ja (izjave za javnost, strokovna stališča)(61)
- Novice RSS FURS podjetja(38247)
- Novice sodbe slovenskih sodišč DAVKI RSS(1298)
- Novice ZDSS – razpisi in druge koristne informacije(12)
- Novice ZDSS (Dogodki, obvestila…) – vsa lastna obvestila ZDSS(163)
- Obvestila ZDSS – delovanje organov ZDSS(18)
- Strokovna mnenja ZDSS(7)
- ZDSS v drugih medijih(4)
Želite prejemati novice o davkih ?
Naroči se na novice ZDSS (informacije iz sodišč, FURS, ZDSS….). Novice boste prejemali 3 x tedensko