Prikaz vseh zadetkov portala ZDSS.....

ICS2 v cestnem prometu
Če prevažate blago (vključno s poštnimi pošiljkami) v ali preko EU, Severne Irske, Norveške ali Švice po cesti, boste morali pred prihodom blaga predložiti nove varnostne in varstvene podatke. Podatke je treba vložiti v nov sistem za predhodne informacije o tovoru EU – Import Control System 2 (ICS2), ki nadomešča ICS1. Te zahteve, ki začnejo veljati 1. aprila 2025, veljajo tudi za podjetja za v okviru e-trgovine.
Več o... »
UPRS Sodba I U 1229/2022-13
Gre torej za zakonsko rešitev, uvedeno že z določbami ZDoh-1 in ohranjeno v določbah ZDoh-2, po kateri se ugotavljanje dobička širi na vsakršno, torej tudi neodplačno odsvojitev kapitala in torej tudi na položaje, v katerih dobiček v ožjem pomenu besede z odsvojitvijo kapitala že pojmovno ne more biti realiziran.

Sodišče sklepno pritrjuje toženki tudi glede neutemeljenosti tožnikovega sklicevanja na (ne)obdavčitev iz predmetnega pravnega posla po ZDDD.

Več o... »
UPRS Sodba I U 1443/2022-29
Za obdavčitev v tožnikovem primeru je bistveno, da davčni organ ugotovi, da je tožnik sporno vozilo pridobil, preden je imelo 6000 prevoženih kilometrov ali pred potekom šestih mesecev po datumu, ko je bilo prvič dano v uporabo, okoliščine iz kasnejših časovnih obdobij pa te ugotovitve lahko še potrdijo.

Kot izhaja iz vsega navedenega gre pri davčnem nadzoru posameznega področja poslovanja za neko vmesno vrsto nadzora, med davčnim nadzorom davčnih obračunov ter davčnim inšpekcijskim nadzorom. Pri tem pa se beseda “poslovanje” po presoji sodišča ne nanaša zgolj na subjekte, ki opravljajo (gospodarsko) dejavnost (nanje se nesporno nanaša, kot izhaja iz vseh primerov, ko bo takšen postopek prišel v poštev in ki so našteti v noveli ZDavP-2I, kot predstavljeno zgoraj), temveč tudi na subjekte, ki sklepajo pravne posle. Tožnik pa je svoje vozilo od češkega prodajalca nesporno pridobil na pravnoposlovni podlagi.

Več o... »